vrijdag 21 november 2014

Mevr. de B.

Onlangs had ik een Nederlandse gast afgereisd uit Zwitserland. Mevrouw werd geteisterd door zware hoofdpijn en kwam met een attitude aan waar bijna niks mee te beginnen was. Ik begreep,  ze had vroeger in deze buurt gewoond en bezocht een paar oude vrienden.

Mevrouw had allerlei bezwaren, het was freezing cold bij 22 graden in haar slaapkamer en zij vond het hier niet fijn. Mijn service gaat vrij ver, maar sommige mensen kun je nooit tevreden stellen. Deze dame was erg onbillijk, en klaagde dat ik voor een early check in een toeslag vroeg (ik moet ergens grenzen stellen), ik was greedy omdat er een prijslijst met heerlijke home made gerechtjes op een ''kaart' op de kamer stond. Tja.

Waardering Booking.com : 4,6
(waaronder 3 x een 2 voor de goede zorgen van mijn kant)  

Citaat: "niet iedereen kan jou aardig vinden".  Dat is waar : )

Misschien moet mevr. de B. voortaan maar naar een hotel...



♥♥♥
Voor de volledigheid: 

Inchecken tussen 18.00 en 22.00   Uitchecken 10.00 

Ieder uur voor 18.00 inchecken reken ik € 10,00
Ieder uur na 10.00 uitchecken reken ik ook  10,00