donderdag 17 september 2015

Stéphane P.

Ringgg om 5 voor tien 's-avonds komt er een telefoontje van een gast uit Parijs. Hij is al in Antwerpen en komt naar Rotterdam voor zaken en wil blijven slapen. Is dat goed?  Natuurlijk is dat goed, maar het wordt wel een aankomst tegen middernacht.  Is dat een probleem?  "Er zijn geen problemen, slechts oplossingen Monsieur, dus komt u maar".
Bijna twee uur later rijdt er een Franse auto de straat in en heet ik de gast welkom.  Of er Wifi is..? Oui oui luidt het vloeiende antwoord van mijn vriend die is toegesneld om onze gast te begroeten.
De gast gaat naar zijn kamer om nog even wat te werken.  Om 2 uur is hij nog aan het werk.
De volgende morgen volgt een geanimeerd gesprek aangaande zijn webwinkel in Kinderkleding en schoenen. Om 10.00 zwaai ik hem uit, volgende keer als ik in Parijs ben weet ik daar een leuk adresje.

Au revoir Stéphane!

http://www.showroomponcelet.com/le-showroom/#

DSC_1384