zaterdag 22 maart 2014

De RelatieMatcher uit Eindhoven

Een poosje terug waren er twee vriendinnen hier te gast voor een weekendje Rotterdam, gezellig shoppen, op mannenjacht in Lebbink enzo.  (Owkay, daar heb je dus BINNEN 5 minuten verkering, dames !)

Zoals wel vaker belandden wij aan de eettafel, wijn erbij en een lange avond vol lol. Het werd laat, of moet ik zeggen vroeg?

Ik vraag altijd wat iemand voor de kost doet. In dit geval was een van de twee dames een koppelaarster. Een echte, want ik was zelf ook al snel onderwerp of moet ik zeggen lijdend voorwerp?  Ik hoorde haar aan over het bureau waarvoor zij werkte en wat er zoal bij een intake komt kijken, en met welk resultaat zij zoal komt.. Eergisteren zag ik haar weer, op de TV... bij The Undatebles of iets dergelijks.  Ze hielp een jongeman met een zwaar tekort aan sociale skills aan een dame. De dame in kwestie deed erg haar best om er nog wat van te maken.  Wat was ik blij dat ik deze koppelaarster geen carte blanche heb gegeven !