zaterdag 22 maart 2014

Vandaag van start: Gasten In de Hoofdrol- Blog

Altijd een speciaal, het moment dat ik de deur opendoe en breed grijns naar mijn gasten. Voor mij een verrassing wie er voor de deur staat en voor hen: waar komen we in hemelsnaam terecht !

Ik heb al zo vaak verhalen verteld over mijn gasten aan mijn vrienden, die dan tegen mij zeiden: je moet ze opschrijven !

Ik herinner mij De Iranier, De ouders van Colin Firth, De IJscoman, De Huwelijkskandidaat, De Longarts, de Dierenfysiotherapeute, De relatieMatcher, De 2 Lesbies, De Rus, De Spanjaard, Mevrouw De Accountant, Mr Goodey, en de meeste anderen ook...

Dat ik voor ieder een luisterend oor heb heeft mij heel veel teruggegeven, waarvoor ik dankbaar ben. Soms heb ik gedacht... Wat jammer dat je al moet gaan... Soms was ik blij dat de een of ander weer vertrok, omdat ik wel weer toe was aan wat rust in huis : ) , maar meestal was het afscheid hartelijk en met de belofte: ik kom zeker terug !  Ik heb inmiddels 2 gastenboeken, eentje van 2013, vol..  en eentje voor 2014

Op Booking.com staat bij de guest-reviews geschreven wat mijn gasten over mij dachten;
Hier ga ik (vanzelfsprekend met respect voor de personen in kwestie) mijn memoires opschrijven voor zover ik die aan het publiek kan toevertrouwen, hahaha.

Iedereen die bij heeft gedragen aan deze inspirerende ontmoetingen: Bedankt !