zaterdag 22 maart 2014

Mr Goody

O O O Mr Goodey

Deze gast was niet mijn gast.... eigenlijk, meer een Wannabee..

Ik kreeg een dubbele boeking. Dus ik had een probleem, met een gedeelde badkamer. Dat kan natuurlijk niet dus dan zoek je naar een oplossing, zo goed als je kunt.
Dus eerst was er de etage, hier in de straat... maar die etage was niet beschikbaar, zo bleek.  Vervolgens ging ik bij ander B & B's informeren en ik vond er een dichtbij die wel een kamer had. Ik ging inspecteren hoe dat eruit zag.

De ligging was prachtig, de kamer wat sobertjes, niet echt dat je zegt gesellug... Daar valt wel wat aan te doen, bloemtje, kaarsjes, fruitschaal, ontbijtbox (want dat was niet all-in the price)
Mr Goodey was akkoord met de switch, ik heb hem bij aankomst uitgebreid gesproken en liet hem achter in de veronderstelling dat hij tevreden was.  Een drie dagen later loop ik weer aan. Hello how are you today Sir ?  Hij reageerde .... kwaadaardig !!! Ik had een vreselijk koud en ongezellig hol voor hem geregeld, hij zou mij bij Booking te schande maken etc etc. Hij had gedacht een fijn verblijf (bij mij persoonlijk soms?) te hebben maar wilde zijn geld terug! Tja dat kan niet natuurlijk, als je tussendoor niet even contact zoekt en afstemt wat er niet deugt.  Ik heb inderdaad een negatieve beoordeling gekregen van deze ""gast", maar weet dat ik er alles binnen mijn vermogen aan heb gedaan.

De dubbele boeking werd uiteindelijk een groot fiasco. De Nigeriaanse afgezant van de koning die ik verwachtte bleek zijn intrek in een groot hotel te hebben genomen en ik bleef zitten met een kater.